Halacious t Zc3vj P Ck Q unsplash
  • Basistraining (online):
    • Eerstvolgende workshop: 20 september, de middag
    • Investering: € 175,= (ex BTW). ZZP-ers krijgen 35% korting.
    • Deelnemers: 10-30
    • Doelgroep: iedereen met geen of een beginnende ervaring in het ontwerpen van bijeenkomsten.
    • Je leert: Een aantal simpele tips & trics om bijeenkomsten leuker, waardevoller en effectiever te maken.
  • Strategisch ontwerp:
    • Eerstvolgende workshop: 2 november, hele dag.
    • Investering: € 695,= (ex BTW). Inclusief studiemateriaal, catering en liefdevolle nazorg (de trainer blijft beschikbaar voor vragen, meedenken en een steuntje in de rug)
    • Deelnemers: maximaal 6
    • Doelgroep: Iedereen die op professionele basis bijeenkomsten ontwerpt. Een stevige basis in programma-ontwerp en het organiseren van bijeenkomsten is gewenst.
    • Je leert: bijeenkomsten meer strategisch inzetten, op basis van een scherp geformuleerd doel. Een programma stap-voor-stap ontwerpen op effectiviteit. Interactie doelgericht inzetten voor meer betrokken deelnemers.

Boek je beide workshops tegelijk, dan krijg je € 100,= korting op de totaalprijs.
Deze workshops combineren uitstekend met de Workshop Werkvormen. Al onze ontwerp-workshops zijn gestoeld op onze visie op Meeting Design.
Al onze trainers & coaches zijn professionals die zelf nog werkelijks op het podium staan en die alles (maar dan ook echt alles) met je delen.

Jess bailey l3 N9 Q27z U Lw unsplash
Een programma is pas effectief, als het met zorg ontworpen is.
Deelnemers, doel en dagvoorzitter: ze komen pas echt bij elkaar, als ieder onderdeel van het programma op zijn geheel eigen wijze bijdraagt aan het geheel.
Meeting design gaat over de volgorde van programma onderdelen, over de vorm, de timing en de gerichte inzet van interactie. En natuurlijk over het gewenste eindresultaat.

Wat gaan we doen: basistraining?

De centrale vraag waar je mee aan de slag gaat is WAT moet er WAAROM WANNEER voor WIE en door WIE op WELKE wijze WAAR besproken worden?

In een twee uur durende (online) workshop passeren al deze W's de revue en vind je antwoorden op ieder deel van de vraag. Je leert gebruik te maken van een aantal praktiche, simpele en effectieve quick wins.

Wat gaan we doen: strategisch ontwerp?

In deze workshop gaan we toegepast aan de slag met één van je eigen programma's (bij voorkeur eentje die nog in ontwikkeling is). Je gaat naar huis met een stevige basis voor een gereviseerd programma, dat leuk én effectief gaat zijn. Je maakt een flinke slag in het verdiepen van je vaardigheden als ontwerper van geslaagde bijeenkomsten.

Onderdelen die we behandelen zijn:

Doelbepaling Alleen met een helder doel kan een programma effectief zijn.

Doelgroepen Wie heb je binnen, of wie wil je binnen hebben? Hoe bedien je die het beste?

Programma-opbouw Wat heeft welke functie binnen het geheel. Hoe stel je subdoelen? welke stappen zijn nodig om het eindresultaat te halen? Hoe ontwerp je een logische rode draad voor iedere deelnemer?

Creativiteit Verras jezelf en je deelnemers, terwijl het ook inhoudelijk sterk blijft. Welk totaalconcept en welke werkvormen gaan het gewenste effect hebben?;

Locatie en inrichting Welke ruimte en welke opstelling werken in jouw geval het beste?

Workshop Bijeenkomsten Ontwerp

aanmelden en vragen
  • Je bijeenkomst strategisch vormgeven
  • Je doel verder leren aanscherpen
  • Een effectieve opbouw in je programma
  • Bewuste keuzes die leiden tot een echte uitkomst

Foto's: Halacious en Jess Bailey op Unsplash